Časté otázky

Otázky ohledně obchodu

Jsou ceny v e-shopu již konečné?

Nejsou, účtujeme dopravné, které bude připočteno v nákupním košíku při výběru platby. Ceny pneumatik a disků jsou oproti tomu podstatně nižší, tudíž celková cena vychází stále stejně.

Kolik stojí doprava a jakým způsobem budou pneumatiky doručeny?

Účtujeme 165 Kč včetně DPH za 1 ks pneu, 145 Kč za 1 ks ocelového, hliníkového nebo hybridního disku. Zboží není možné nikde vyzvednout, pouze jej posíláme. Pokud máte zájem zakoupit pouze jednu pneumatiku nebo pouze jeden disk, účtujeme v tomto případě o 75 Kč více za dopravné. V případě kompletace se dopravné za pneu a disky sčítá.

Jste plátci DPH?

Ano, jsme plátci DPH.

Jaké kvality jsou Vámi nabízené pneumatiky?

Námi nabízené pneumatiky jsou vždy I. jakosti, přímo od výrobců, popřípadě českých dodavatelů. V žádném případě se nejedná o použité nebo protektorované pneumatiky.

Jaká je záruka na Vámi nabízené zboží?

Záruka je na veškeré zboží 36 měsíců.

Je možné zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano je to možné. Pouze zboží nepoškozené, bez známky užívání a v původním balení, maximálně do 14 dnů od doručení zboží k zákazníkovi. V takovém případě je nutné zboží dopravit (zaslat) na vlastní náklady na adresu: PneuGrande.cz, Fügnerova 975, 388 01 Blatná.

Máte možnost velkoobchodního odběru?

Bohužel zatím nemáme možnost velkoobchodních odběrů. Jsme ovšem ochotni Vám nabídnout lepší cenu v případě jednorázově většího odběru pneumatik (16 ks a více). V takovém případě nás neváhejte kontaktovat ještě před uskutečněním objednávky na tel.: +420 604 535 704.


Ohledně objednávky

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, co mám dělat?

V případě, že Vám nedorazilo potvrzení objednávky (max. 15 min. po objednání) na Váš e-mail, neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 604 535 704.

Od objednávky uběhla již poměrně dlouhá doba (3 dny) a nic se neděje, co mám dělat?

V případě, že Vám zboží nedorazilo do 3 dnů od objednání a nikdo Vás nekontaktoval o možném problému nebo zpoždění v dodání, neváhejte nás ihned kontaktovat na tel.: +420 604 535 704.


Ohledně expedice

Může převzít zásilku jiná osoba než osoba označená jako příjemce?

Ano, může.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Osobní odběr není možný. Zboží pouze zasíláme.

Kdy a ve kterých dnech jsou zásilky doručovány?

Kurýrní služba DPD CZ doručuje zásilky jen v pracovních dnech většinou mezi 8:00 – 17:00.

Je možné kontaktovat kurýrní službu ohledně případné expedice?

Ano, je to možné. V takovém případě volejte linku společnosti DPD, tel.: 225 373 373 - (Je nutné znát číslo daného balíku, které zjistíte v e-mailu ohledně expedice zboží na Vaši adresu). Číslo zásilky Vám také rádi sdělíme po telefonu.